Oprah! Vises på Oprah Show i 10 nemme trin

marts 9, 2019 0 Af editor

Hvem ønsker at være på Oprah Winfrey Show? Næsten alle. Ambitiøse forfattere, erhvervsfolk og velgørenhedsorganisationer har forhåbninger om at være på showet, der er set i 111 lande verden over. Men meget få af dem gøre det til showet. Og når de gør deres udseende kan enten være en bombe eller en velsignelse for deres virksomhed.

En række af mine klienter har været på showet og havde næsten nul ske i form af berømmelse eller formue. Andre, godt, deres produkter og bøger solgt ligesom hotcakes–det er drømmen, er det ikke? Hvordan kan du være som de succesfulde kunder af mine?

Du har indtil 2011 at prøve, som Oprah har forlænget sin kontrakt med kongen verden produktioner indtil da. Hvordan begynder du? Du behøver ikke et stort navn pr hus at få dig på Oprah. Men du har brug for en række ting.

1. pitch et varmt emne.

Et varmt emne er en, der alle taler om– eller bør være. Mange mennesker spørger mig, hvis de skal holde sende den samme idé igen og igen hvis de får ingen svar. Svaret er ingen. Ingen reaktion betyder, at du ikke har fået opmærksomhed fra nogen af producenterne. Du kan enten komme op med en anden relaterede idé, forskellige vinkel, eller give et emne du har foreslået et lille twist.

2. Tjek kommende viser og regelmæssig funktioner på Oprahs hjemmeside.

Gå til hendes hjemmeside og læse hvad Oprahs producenter har brug for nu. Lige fortælle der på stedet de dig om de viser de planlægger–hvis de kan få de rigtige mennesker for dem. Nøje overveje hvordan man ord din e-mail til at passe præcis, hvad producenterne behøver. Du vil blive overrasket over hvor få mennesker ved ikke, hvordan du gør dette. Hvis du kan, vil du stå straks fra tusinder af andre mennesker vandre og blot notere off en skødesløs note. Tag dig tid. Craft din idé eftertænksomt.

Oprahs producenter opfordre dig til at være kortfattet ved at begrænse antallet tegn, du kan sende til 2000. Dette er omkring 150 ord eller to korte afsnit. En af mine klienter, en kirurg, som allerede havde den opmærksomhed, (og direkte telefonnummer), af en Oprah producent fra et andet emne vi slog, så at producenter ledte til at gøre et show på pinligt medicinske problemer. Hun straks sendt ud en pitch viser hvordan, som en læge, hun kunne hjælpe folk fra bogstaveligt talt * dør af embarrassment.* meget smart.

3. forskning opslagstavler.

Du vil finde ud af slags historier Oprahs publikum vil ved at tjekke hvilke historier er mest populære på hendes hjemmeside. Hvis et emne virkelig stikker så Oprah kan gøre en variation af det i fremtiden, som hun er meget lydhør over for sit publikum behov. Du behøver ikke engang at læse historierne. Bare se på det samlede antal meddelelser for hvert emne. Derefter håndværk en pitch, rettet mod det emne, der har høje renter.

4. tale med en gylden tungen.

Golden tunger er dem, der ikke logre meget. De komme til punktet–en engagerende en–hurtigt. En producent vil kontrollere, at du kan holde et publikum opmærksomhed ved at ringe til dig. I løbet af denne * audition * hun test for at se hvis du kan sige noget meningsfuldt i 15 anden soundbites. Hvis du ikke kan du vil ikke være tale om Oprah Show.

Når en producent mener, at din idé er levedygtige hendes næste skridt er at se om du er * mediagenic * hvilket betyder, at du er et kraftfuldt fascinerende person–på kameraet. Hun bliver nødt til at se en kort video af du interagere i et talkshow format (taler i disse 15 anden soundbites) og vil beslutte i cirka 30 sekunder, om du vil gøre cut.

5. Glem sælger.

Naturligvis du ønsker at sælge bogen, produkt, service eller årsag, men producenterne er ligeglad med at. De sig kun, at de har et stort show. Og at du ikke gøre det til en kommerciel. Når du er interviewet ønskede at holde dette motto for øje: Hvordan kan jeg hjælpe dig med at have et stort show?

6. binde i årets Show tema.

Det vigtigste tema i år er at gøre dine vildeste drømme til virkelighed. Det er virkelig om, hvordan du kan gøre en andens drøm gå i opfyldelse. Med andre ord der du hjælpe? Er du en person, der har beføjelse til at fremme væksten i andre? Har du gjort noget ekstraordinært, der har nydt en individuel eller store gruppe af mennesker?

7. er du en gør-gooder?

Nå, er det ikke nok til at være en gør-gooder. Alle non-profit og velgørenhed i verden mener, at de er rigtige for Oprah. Og de fleste af dem er ikke. For at være rigtigt for Oprah skal du have en historie, der binder ind i et emne, der er noget, som Oprah bekymrer sig om.

Lige nu er hun er varmt på gemme børn i Afrika. Og hun er ganske enkelt minded om det. Hun mener, at vi (Danmark) skal bidrage til at støtte denne tredje verden, hvis vi skal overleve os selv. Hvis du har en årsag, der tjener børn og har en indflydelse på verden som helhed, så ved alle midler beg det. Eller hvis du har en sag, der direkte følger hendes publikum (hovedsageligt kvinder) så skal du vise, hvorfor det er relevant nu.

8. foreslå en berømthed slutte sig til dig på showet.

Dette års shows er mere berømthed drevet end tidligere år. Du behøver ikke at kende berømthed personligt, men skal forklare, hvordan de er forbundet til en vis segment du foreslår. For eksempel, har Michael J. Fox Parkinsons’ sygdom. Så hvis du duvende hvordan Parkinsons er rammer unge kvinder i epidemiske proportioner og foreslår et show med Fox, er du på vej i den rigtige retning.

9. gør det visuelle.

Vi se TV. Vi lytter til radioen. Da TV er drevet af hvad vi ser, ønsker producenterne spændende visuals, der holder publikums interesse. Disse redskaber kan være alt fra B-roll (baggrund optagelser) du gør noget nitning eller overraskende eller elementer, som illustrerer dine punkt. De mere usædvanlige jo bedre. Vise os noget vi ikke har set før.

10. hænge derinde.

Du har indtil 2011 til at komme med en idé, der tager fat. Tænke kreativt er en af fæstninger af levetiden. Sure, du ønsker at få på Oprah, men der er masser af andre ting, som du kan gøre for at holde din karriere kølhaling opad. Fortsætte med at se nyheder, læse ugeblade og aviser, surfe på internettet, ofte besøger Oprahs websted og være opmærksom på Hvad Oprah gør på showet. Hvis du har fået dine øjne åbne du vil være i stand til at pitche varmt emne, der vil røre hjerter og sind af mennesker– og Oprah hurtigt nok. Held og lykke! Og hold mig indsendt.